Thursday, April 3, 2008

JIMMY KE??? YEZZA...

Pening weh buat data analysis ni... A bit complicated and tak sure what would be the best method to present them. Luckily abang Khaizu dah tolong sikit semalam, kalau tak I would have stuck lagi teruk with this data thing...

I was so engross with the tables and charts sampai aku akhirnya tanggalkan cermin mata. Tetiba aku terdengar suara orang bercakap-cakap kat sebelah aku. Aku tak pusing langsung ke arah suara tu but aku dengarla they were talking about kunci. Yang aku perasan, perfume mamat ni wangi giler la...

Tetiba aku perasan Aida panggil aku... La Jimmy Shanley rupanya... Ya Allah berjurusnya budak ni... Bersopan santun sungguh....

Vijaya kata there u see, that's why u need to have a camera ready with you...

Dengan ini saya berikrar nak beli kamera kalau dapat duit honorarium...heh heh heh

No comments: